Ondersteuner in nood

Administratieve ondersteuning

EFFICIËNTER WERKEN

Laat je tijdrovende administratie met een gerust hart aan me over.

Ik ontlast en ontzorg je door administratieve taken van jou over te nemen zoals het opmaken van offertes en facturen.
Het opvragen en opvolgen van offertes bij leveranciers, zodat steeds de juiste prijzen kunnen aangeboden worden, kunnen tot mijn taken behoren.
Verder zorg ik ervoor dat jouw leveranciers tijdig betaald worden, en ga achter betalingen van je klanten aan.
Zowel de fysieke als digitale post wordt door mij verwerkt.
Ik beantwoord je telefoons en kan een aanspreekpunt zijn voor klanten en leveranciers.

Optimaliseren van administratieve processen zorgt voor een efficiëntere werking in en rond jouw bureau en dat creëert rust, tijd en energie voor jou en jouw onderneming.

Human Resource

JUISTE PERSOON OP JUISTE PLAATS

De juiste persoon op de juiste plek krijgen is in tijden van vandaag een zeer uitdagende opdracht.

Om je hierin te helpen voorzie ik de opmaak van een aantrekkelijke vacature en leg ik contacten met de juiste instanties.
De eerste gesprekken neem ik voor mijn rekening, zodat jij na een eerste selectie met geschikte kandidaten aan tafel kan.

Wanneer je een match gevonden hebt, ontzorg ik je door de opmaak van contracten en andere nodige documenten.

Het doorgeven van prestaties, opvolgen en nakijken van loonberekeningen neem ik verder voor mijn rekening.

Subsidies & premies

LAAT GEEN GELD LIGGEN

Als KMO laat je vaak geld liggen omdat er niemand in het bedrijf de tijd heeft om uit te zoeken waar je recht op hebt, laat staan om het subsidiedossiers te schrijven.

Ik kan je helpen door uit te zoeken wat voor jouw sector van toepassing is en zowel intern als extern de nodige gegevens te verzamelen.

Door het leggen van contacten met de juiste instanties kan ik een dossier opmaken en verder voor jou opvolgen indien je dit wenst.

We Back-Up Your Back-Office